سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

  • تمام دسته ها
  • آیکون ها
  • الگوها
  • بافت ها
  • بروشور ها
  • بنر ها
  • پس زمینه ها
  • پوسترها
  • تصاویر
  • سیلوئت ها
  • طرح های فری پیک
  • فاقد دسته بندی
  • کارت تبریک
  • کارت دعوت
  • کارت ویزیت
  • کارتون ها
  • کلیپ آرت ها
  • لوازم التحریر
  • لوگو ها
  • موکاپ ها
  • موهو
  • نقاشی ها
  • وکتورها

برنامه ها و وب سایت های خود را با آیکون های متحرک بهبود بخشید

بهبود برنامه ها و وب سایت ها با آیکون های متحرک

برنامه ها و وب سایت های خود را با آیکون های متحرک بهبود بخشید

اولین گیف جهان

چه زمانی باید از آیکون های متحرک استفاده کنید؟

بیایید “عامل لذت” را تعریف کنیم. این اصطلاح از اصطلاح بازاریابی برای “لذت مشتری” گرفته شده است. این همان چیز کوچک اضافی است که باعث می شود مشتری لبخند بزند و به شیوه ای احساسی مثبت واکنش نشان دهد. برخی از مردم آن را “عامل عجب” یا هر چیزی که چیزی را “پاپ” می کند، می نامند. وقتی طراحی دیجیتال شما دارای یک عامل لذت باشد، کاربر از این تجربه لذت بیشتری خواهد برد .

آیکون‌های متحرک برای هر نوع طراحی دیجیتالی که برای انواع دستگاه‌ها طراحی شده است، عالی هستند. نمادهای متحرک را در وب‌سایت‌ها ، برنامه‌های دسکتاپ و تلفن همراه، برنامه‌های ساعت و طرح‌های تعاملی مانند نمایشگاه‌های موزه یا منوی رستوران‌ها اضافه کنید.

حتی اگر آیکون های متحرک ضریب لذت پروژه های شما را بهبود می بخشد، هنوز باید مطمئن شوید که از آنها استفاده نادرست یا بیش از حد استفاده نمی کنید. هیچ چیز بدتر از یک عنصر طراحی نیست که حواس را پرت کند یا واکنش های عاطفی نامطلوب را برانگیزد. 

از نمادهای متحرک به جای نمادهای معمولی برای هدف اصلی خود استفاده کنید: کمک به کاربر برای درک آنچه می بیند. آنها به skimmability یک سایت و جریان کلی کمک می کنند. یک نماد متحرک تجربه را کمی بیشتر افزایش می دهد، به اندازه ای که تفاوت ایجاد کند.

ترفند این است که بدانید چه زمانی خیلی زیاد است یا درست است. بهترین راه برای دانستن این است که تست کاربر انجام دهید . از اعضای تیم، دوستان یا کاربران واقعی بخواهید که به طراحی کلی شما نگاه کنند و به شما اطلاع دهند که چگونه نمادهای متحرک بر قابلیت استفاده و واکنش احساسی آنها تأثیر می گذارد.

استفاده از آیکون های متحرک به جای آیکون های معمولی

زمان استفاده از کدام نوع فایل

ایجاد یک اپلیکیشن، وب سایت یا محصول دیجیتال این روزها ساده تر از همیشه است. گستره ابزارها و سازندگان بدون کد راه را برای هر کسی هموار کرده است تا در کمترین زمان یک محصول دیجیتال بسازد. در اینجا، ما می خواهیم به هر نوع خالقی به نمادهای خود دسترسی داشته باشیم. به همین دلیل است که نمادهای متحرک ما در چندین فرمت در دسترس هستند.

GIF و MP4

GIF و MP4 فرمت های آماده برای استفاده و بدون نیاز به ویرایش هستند. آیکون های متحرک خود را به صورت GIF یا MP4 دانلود کنید و بلافاصله از آنها استفاده کنید.

SVG، EPS و PSD

فرمت های برداری برای ویرایش آسان با نرم افزار طراحی شما عالی هستند . به صورت SVG، EPS یا PSD دانلود کنید و رنگ ها و شکل ها را هر طور که می خواهید ویرایش کنید. از SVG ویرایش شده خود برای آپلود در برنامه ها و وب سایت ها استفاده کنید. آنها کوچکترین اندازه فایل را دارند و برای UI/UX و طراحی واکنشگرا بهترین هستند.

افتر افکت و JSON

همچنین می توانید نمادهای متحرک خود را به عنوان AEP برای Adobe After Effects یا JSON با Lottie برای افزودن به وب سایت ها و برنامه ها دانلود کنید. AEP یک فرمت فایل گرافیکی متحرک برای Adobe After Effects است تا به راحتی آیکون های متحرک را در فیلم ها اضافه کند. فایل‌های JSON برای توسعه‌دهندگانی هستند که می‌خواهند یک فایل به راحتی در یک کد HTML یا شیوه نامه CSS درج شود.

محصولات دیجیتال خود را با فلت آیکون تقویت کنید

به پروژه های دیجیتالی خود مقدار کمی اضافه کنید تا آنها را از بقیه رقبا متمایز کنید . چند نوع محصول دیجیتالی می توانند از نماد متحرک استفاده کنند؟ اجازه بدید ببینم:

  • برنامه های دسکتاپ، موبایل و ساعت
  • وب سایت ها و صفحات فرود
  • اینفوگرافیک های تعاملی و متحرک
  • ارائه های تعاملی و متحرک
  • ویدیوهای کوتاه رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات ویدیویی

نماد متحرک خود را در هر ابزاری که برای ایجاد و طراحی محصولات دیجیتال استفاده می کنید، آپلود کنید. با تمام گزینه های موجود، هیچ چیز شما را متوقف نمی کند!

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

توسط
تومان