سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

  • تمام دسته ها
  • آیکون ها
  • الگوها
  • بافت ها
  • بروشور ها
  • بنر ها
  • پس زمینه ها
  • پوسترها
  • تصاویر
  • سیلوئت ها
  • طرح های فری پیک
  • فاقد دسته بندی
  • کارت تبریک
  • کارت دعوت
  • کارت ویزیت
  • کارتون ها
  • کلیپ آرت ها
  • لوازم التحریر
  • لوگو ها
  • موکاپ ها
  • موهو
  • نقاشی ها
  • وکتورها

آیکون های شبکه های اجتماعی را برای همه پروژه های خود کاوش کنید

نمادهای شبکه های اجتماعی برای همه پروژه های خود کاوش کنید

نمادهای شبکه های اجتماعی برای همه پروژه های خود کاوش کنید

وقتی به آیکون ها فکر می کنیم، چیزی که به ذهن خطور می کند طرح های کوچک و ساده ای است که در وب سایت ها و برنامه ها استفاده می شود. هدف این است که به شخص در حال مرور کمک شود تا در یک نگاه گزینه های مختلفی را که می تواند استفاده کند و با آنها تعامل داشته باشد تفسیر کند.

استفاده موفق از آیکون ها ارتباط موثر و آسان را تضمین می کند . اما آیکون ها نه تنها در وب استفاده می شوند، بلکه در زندگی روزمره ما نیز بسیار حضور دارند. آنها را می توان بر روی لوازم خانگی، در رستوران ها، بر روی تابلوهای جاده ای دید… آنها امکان برقراری ارتباط به زبانی جهانی را فراهم می کنند که نیازی به ترجمه ندارد. بعلاوه، آنها حتی می توانند احساسات را منتقل کنند و حالتی از ذهن را که بیان آن با کلمات پیچیده تر است، منتقل کنند . به همین دلیل است که آنها بسیار مهم هستند و ما باید به آنها توجه زیادی داشته باشیم و از آنها استفاده کنیم.

آیکون ها در طول زمان تکامل یافته اند. از اولین آیکون های ایجاد شده توسط شرکت زیراکس، با تلاش و تعهد اپل و طراح سوزان کار ، تا آیکون های متحرک کنونی، اهمیت آن ها افزایش یافته و به عنصری ضروری در زندگی روزمره ما تبدیل شده اند.

برای درک این تکامل، جالب است که به آغاز آن برگردیم و یک راه سرگرم کننده برای انجام این کار، از طریق این وب سایت بسیار تحسین شده است که در رویداد معتبر awwwards به رسمیت شناخته شده است.

ویژگی هایی که به یک نماد خوب کمک می کند تا وظیفه خود را به طور موثر انجام دهد شامل موارد زیر است:

  • سادگی: هر نماد باید به وضوح یک عمل متفاوت را بیان کند.
  • مختصر: باید یک مفهوم واحد را نشان دهد بدون اینکه خطری برای تفسیر متفاوت آن توسط افراد مختلف وجود داشته باشد.
  • شناخت: باید در نگاه اول قابل تشخیص باشد.
  • قابلیت استفاده: باید از ناوبری کاربر پشتیبانی کند.
  • شهود: طراحی باید با تغییر موقعیت نمادها از سردرگمی کاربر جلوگیری کند.
  • سازگاری: باید از نمادهایی استفاده شود که با سبک بقیه وب سایت مطابقت داشته باشد. اگر وب‌سایت کاملاً سیاه و سفید است، نمادها باید مطابق با این سبک باشند. اگر سبک یکپارچهسازی با سیستم عامل انتخاب شده است، پس از آیکون های مدرن نباید استفاده شود و غیره.
  • تنوع: شناخت هر چه بیشتر افراد باید در نظر گرفته شود تا هیچ هدف کاربر بالقوه را حذف نکند.

آیکون های رسانه های اجتماعی

محبوب ترین نمادها شامل آیکون های رسانه های اجتماعی و همچنین آیکون های قابلیت استفاده و ناوبری است. به عبارت دیگر، نمادهایی که نشان دهنده شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی هستند که از اشتراک گذاری اطلاعات از صفحات وب پشتیبانی می کنند. این آیکون ها معمولاً برای دعوت کاربران به اشتراک گذاری محتوای یک وبلاگ در شبکه های اجتماعی استفاده می شوند یا نمادهایی هستند که نماد و هدایت کننده حضور شرکت یا سازمان در پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی هستند و از کاربر دعوت می کنند تا آنها را با هدف ساختن دنبال کند برای وفاداری و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد آن.

آنها معمولا در صفحه اصلی وب سایت حضور دارند. بسته به اهمیتی که یک شرکت خاص به حضور خود در رسانه های اجتماعی می دهد، آنها معمولاً در فوتر، هدر قرار می گیرند یا حتی بدون توجه به نحوه پیمایش صفحه، حضور ثابتی دارند.

یافتن مجموعه ای از آیکون های رسانه های اجتماعی که متناسب با سبک وب سایت یا برنامه شما باشد می تواند خسته کننده و پیچیده باشد. به همین دلیل است که در فری پیک پریمیوم مجموعه ای از نمادهای رایگان و زیبای رسانه‌های اجتماعی را گردآوری کرده‌ایم تا جستجوی شما را آسان‌تر کنیم. علاوه بر این، می‌توانید جستجوی خود را بر اساس مجموعه دسته‌بندی کنید تا هنگام جستجوی نمادهای مختلف مورد نیاز خود از ثبات اطمینان حاصل کنید.

نمادهای طراحی مسطح

طراحی فلت آیکون های شبکه های اجتماعی

مفهوم Flat Design یکی از متداول ترین سبک های طراحی در بین طراحان گرافیک است، به ویژه در زمینه کاربرد. از مینیمالیسم الهام گرفته شده است و به عنوان نقطه مقابل یک طراحی واقع گرایانه و دقیق ظاهر شده است. طراحی مسطح عناصر تزئینی یا اضافی را حذف می کند تا بر محتوا و عملکرد تمرکز کند . فلسفه طراحی مسطح اغلب به خط معروف معمار لودویگ میس ون در روه مرتبط است: «کمتر، بیشتر است». در دسته فلت آیکون می توانید طیف گسترده ای از نمادهای Flat Design را برای دانلود و استفاده در پروژه های خود آماده کنید.

آیکون های تک رنگ

هنگام استفاده از نمادهای رسانه های اجتماعی، ایده خوبی است که آنها را به صورت تک رنگ ارائه کنید تا زیبایی وب سایت را مختل نکنید . گاهی اوقات استفاده از رنگ های مختلف شرکتی هر لوگو در کنار هم دشوار است و این مشکل با استفاده از نسخه های سیاه و سفید یا تک رنگ لوگوها حل می شود.

آیکون های سیاه و سفید شبکه های اجتماعی

آیکون های متحرک

در نهایت، یکی دیگر از نقاط قوت فری پیک  اضافه کردن آیکون های متحرک است. این آیکون ها که از انیمیشن های میکرو استفاده می کنند در انواع طراحی دیجیتال عالی هستند و می توانند برای هر دستگاهی طراحی شوند. علاوه بر این، فرمت های دانلود متعدد آنها به شما امکان می دهد آنها را ویرایش کنید، رنگ و حتی شکل آنها را با ابزار مورد علاقه خود تغییر دهید.

اکنون همه چیزهایی را دارید که باید بدانید تا به شما امکان دهد آیکون های رسانه های اجتماعی خود را با پروژه وب بعدی خود تطبیق دهید یا مواردی را که قبلاً استفاده کرده اید اصلاح کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

توسط
تومان