سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

  • تمام دسته ها
  • آیکون ها
  • الگوها
  • بافت ها
  • بروشور ها
  • بنر ها
  • پس زمینه ها
  • پوسترها
  • تصاویر
  • سیلوئت ها
  • طرح های فری پیک
  • فاقد دسته بندی
  • کارت تبریک
  • کارت دعوت
  • کارت ویزیت
  • کارتون ها
  • کلیپ آرت ها
  • لوازم التحریر
  • لوگو ها
  • موکاپ ها
  • نقاشی ها
  • وکتورها

آموزش جامع طراحی آیکون شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش جامع طراحی آیکون شبکه‌های اجتماعی

در چند سال گذشته، داشتن پروفایل و طراحی آیکون مناسب برای هر کسب و کار در شبکه‌های مجازی ضروری شده است. در برخی موارد، فید رسانه های اجتماعی فعال مهمتر از یک وب سایت رسمی است. اینجا جایی است که مشتریان می‌توانند سؤال بپرسند، الهام بگیرند و پست‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند تا با دوستان خود در ارتباط باشند.

با وجود پتانسیل بسیار زیاد برای قرار گرفتن در معرض و رشد کسب و کار، داشتن برندسازی ثابت در رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام بسیار مهم است. لوگوی شرکت شما باید به گونه‌ای طراحی شود که با تمام نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما مطابقت داشته باشد. به طوری که مهم نیست چه کسی پست‌های شما را می‌بیند، فورا تشخیص دهد که شما چه کسی هستید و چه فعالیتی دارید.

برای یادگیری نحوه طراحی آیکون برای هر یک از  پلتفرم‌های اجتماعی، به علاوه مزایای برندسازی استراتژیک رسانه های اجتماعی، با ماه همراه باشید. ما همه چیزهایی را که برای ایجاد یک آیکون مناسب در هر پلتفرم اصلی نیاز دارید به شما ارائه می دهیم.

 

طراحی آیکون

مزایای طراحی آیکون برای رسانه های اجتماعی

پلتفرم های رسانه های اجتماعی بر محتوای بصری تاکید دارند. به استثنای توییتر، که همچنان مبتنی بر متن است، اکثر پلتفرم‌ها تصاویر، ویدئوها و فیدهای تخصصی را در اولویت قرار می‌دهند. لوگوی شما نقش مهمی در ایجاد هویت و شناخت برند در میان دنبال کنندگان رسانه اجتماعی شما دارد.

طراحی آیکون برای شبکه‌های اجتماعی به افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتماد با مشتریانی که از پروفایل رسانه‌های اجتماعی شما بازدید می کنند کمک می کند. لوگوی شما نشان می دهد که شرکت شما چقدر به ارتباط با مشتریان اهمیت می‌دهد.

بهترین راه برای طراحی آیکون و ارتباط با مشتری، ایجاد آیکون جدا برای هر شبکه اجتماعی است. هر کدام از شبکه‎های اجتماعی مانند تلگرام، توییتر و واتساپ طراحی آیکون متفاوتی لازم دارند. در ادامه با طراحی لوگو برای هر شبکه اجتماعی آشنا خواهیم شد.

 

طراحی آیکون برای اینستاگرام

انتخاب اندازه لوگوی مناسب برای رسانه‌های اجتماعی می تواند استرس زا باشد. خوشبختانه، اینستاگرام فقط یک مکان برای اضافه کردن لوگوی شما دارد، یعنی عکس پروفایل. اگر قصد دارید از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید، این شبکه اجتماعی برای ارتباط با مشتریان مناسب است.

ساده ترین راه برای اضافه کردن لوگو به اینستاگرام، ایجاد یک نسخه مربعی از لوگوی خود است. اندازه مطلوب 180 در 180 پیکسل، اما حداقل مورد نیاز 110 در 110 پیکسل است. اطمینان حاصل کنید که لوگوی اینستاگرام شما زمانی که در گوشی هوشمند نمایش داده می شود ساده، واضح و قابل درک باشد. اکثر کاربران نمایه شما را با تلفن خود مشاهده می کنند.

 

شبکه های اجتماعی

طراحی آیکون برای یوتیوب

YouTube مکان‌های مختلفی را برای درج و طراحی آیکون شما برای برندسازی و آگاهی ارائه می‌کند. اولین قدم ایجاد یک نمایه کانال است. این در اصل تصویر نمایه شماست و در سراسر پلتفرم نمایش داده می شود. YouTube توصیه می‌کند از فایل‌های jpg، .gif (غیر متحرک)، bmp. یا png. برای نماد خود استفاده کنید. توصیه می‌شود برای اطمینان از کیفیت در همه دستگاه‌ها، تصویری با ابعاد ۸۰۰ در ۸۰۰ پیکسل آپلود کنید، اما خود تصویر معمولاً با ابعاد ۹۸ در ۹۸ پیکسل ارائه می‌شود.

برخلاف سایر پلتفرم‌ها، نحوه نمایش بنرهای کانال YouTube به دستگاه بستگی دارد. در صفحه‌های بزرگ‌تر، بنر کانال شما معمولاً به‌طور کامل نمایش داده می‌شود و استفاده آگاهانه از فضا مهم است. در دستگاه‌های کوچک‌تر مانند موبایل، بنر کانال شما ممکن است بریده شود. این بدان معناست که مهم‌ترین اطلاعات، مانند لوگوی شما، باید نزدیک مرکز باشد تا در همه دستگاه‌ها نمایش داده شود.

یوتیوب توصیه می‌کند تصویری با ابعاد 2560 در 1440 پیکسل را به عنوان بنر کانال خود آپلود کنید. با این حال، حداقل ابعاد برای آپلود موفق 2048 در 1152 پیکسل است. یوتیوب به خاطر محتوای ویدیویی معروف است. اگر قصد دارید از این ویژگی در بازاریابی خود استفاده کنید، مطمئن شوید که یک .png شفاف از طراح گرافیک یا نرم افزار طراحی لوگو آنلاین خود دریافت کنید. فایل شفاف به شما این امکان را می‌دهد که لوگوی رسانه‌های اجتماعی خود را روی ویدیو قرار دهید تا برند خود را در معرض دید قرار دهید.

 

طراحی آیکون برای فیسبوک

هنگام طراحی آیکون برای فیس بوک، نکات کمی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. اولین مورد این است که بین حساب تجاری و شخصی تفاوت وجود دارد. اگرچه اندازه‌های لوگوی رسانه های اجتماعی مشابه هستند، اما قابل تعویض نیستند. برای شروع، مشخص کنید که حساب شخصی می‌خواهید یا تجاری. اکثر شرکت ها لوگوی خود را به عنوان تصویر نمایه اضافه می کنند و از تصویر جلد برای نمایش محصولات ارائه شده، فروش یا سایر تصاویر استفاده می کنند.

بهترین آیکون برای حساب فیسبوک تجاری، آپلود یک فایل png. است، به خصوص اگر لوگوی شما دارای متن باشد. فایل jpg ممکن است به اندازه یک فایل png. واضح نباشد. تصویر شما باید حداقل 170×170 پیکسل برای نمایشگرهای رایانه باشد. گوشی های هوشمند تصویر پروفایل را با وضوح ۱۲۸×۱۲۸ پیکسل نمایش می دهند.

 

برند سازی

چگونه برای پینترست لوگو بسازیم؟

پینترست، مانند اینستاگرام، یک پلتفرم بصری است. در حال حاضر، بهترین اندازه برای یک لوگو در صفحه Pinterest شما 600 در 600 پیکسل است. می توانید تصویری با ابعاد 180×180 بارگذاری کنید، اما برای بهترین کیفیت، از نسخه با وضوح بالاتر برای طراحی آیکون خود برای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. مانند سایر پلتفرم‌ها، یک فایل png. برای همه دستگاه‌ها مناسب است. توجه داشته باشید که پینترست شما گزینه عکس روی جلد ندارد. در عوض، پلتفرم تصاویر برجسته را از آخرین پست های شما بیرون می کشد و یک کلاژ ایجاد می کند. بنابراین مطمئن شوید که پست های پینترست شما همیشه دارای یک تصویر برجسته هستند.

طراحی آیکون برای توییتر

اگر در گذشته از توییتر برای کسب و کار یا تفریح ​​استفاده کرده اید، می دانید که این پلتفرم مبتنی بر متن است و از نظر بصری جذابیت چندانی ندارد. برخلاف پینترست و اینستاگرام، هر تصویری که در توییتر استفاده می‌شود برجسته می‌شود زیرا معمولاً با متن احاطه شده است.

رنگ‌ها و طرح شما بیشتر اوقات در کنار متن نشان داده می‌شوند و توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند. مطمئن شوید که با ایجاد یک نسخه باکیفیت از لوگوی خود از این مزیت استفاده کنید. عکس پروفایل خود را 400 در 400 پیکسل و عکس هدر خود را 1500 در 500 پیکسل قرار دهید. توییتر به فایل‌های jpg، .gif و png. اجازه می‌دهد، اما از گیف‌های متحرک پشتیبانی نمی‌کند.

ساخت لوگو برای لینکدین

در نهایت، برای تکمیل طراحی آیکون برای شبکه‌های اجتماعی خود، مطمئن شوید که لوگوی خود را به پروفایل لینکدین خود اضافه کنید. تصویر لوگوی شما باید 300 در 300 پیکسل و تصویر جلد شما باید 1536 در 768 پیکسل باشد. در حالی که لوگوی شما نمی تواند کوچکتر از 300 × 300 باشد، تصویر جلد شما حداقل 1192 × 220 دارد.

 

لوگو

طراحی آیکون مناسب

شبکه‌های اجتماعی امروزه بخش بزرگی از زندگی روزمره ما را تشکیل می‌دهند. با توجه به این موضوع برای موفقیت هر کسب و کاری لازم است طراحی آیکون مناسبی برای این شبکه‌ها داشته باشیم. طراحی آیکون مناسب برای شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید.

ارتباط مناسب با مشتریان باعث می‌شود برند شما معروف‌تر شود. با معروف شدن برندتان فروش محصولات شما بیشتر خواهد شد. برای طراحی آیکون در هر شبکه اجتماعی لازم است نکاتی را رعایت کنید که در این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداخته شد.در وب سایت فری پیک می توانید با داشتن اشتراک ویژه به تمام موارد موجود در وب سایت اعم از آیکون ها دسترسی داشته باشید و با الگو گرفتن از این طرح ها آیکون و لوگوی منحصر به فرد خود را طراحی کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

توسط
تومان